Gör som du Cissi :)

Bär man varit hemma från jobbet ett tag är de lätt att bli hemmakär.. Samtidigt
Som man är otroligt rastlös och vill tillbaka och jobba :)
Konstigt de dära!

Men vart ganska skönt att vara hemma med barnen ändå.. Trots förkylningar som varit/är..
Anders är ju inte bra än han :/ orkeslös och blir trött fort.. Inge bra :(

Joo vi prata på blommor Cissi och jag .. Hon har ju ingen som köper åt henne och jag får inga ja heller trotts att ja har gubbe ;O så hon skulle unna sig en bukett tulpaner eller nått fint En gång i veckan eller så...
Så idag har jag unnat mig en bukett jag med :) riktigt roligt!!!
Ska ske ofta!! Fint blir de med :)
Och älskar ju buketter!!!

Så jag hissar cissis ide om att unna sig blommor!!
(om man inte får massa ändå förståss ;)
Då kanske de räcker med de..

Nu godnatt!


(lite dålig bild men men)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback