Godnatt min(a) skatt!

Tänker på vilka fina barn jag har!!
Underbart Goa buuuusiga barn! Aa för de är dom!

Oavsett om jag vill säga upp mig som mamma ibland så är de glömt lika fort! De räcker med att dom ler.. Ler med hela ansiktet som man blir alldeles varm av :) de är kärlek!

Fick frågan idag, eller var de igår?
Ah skitsamma.
Om jag ville ha mer barn.. Och jag bara : NEJ!!!!
Men så blir man till att tänka tillbaka på stunden man är gravid, första gången man ser den man väntat på i 9 månader .. De där små ögonen som kikar och blir bländad av de ljuset.. Eller av alla framgångar de gör. Sitter , kryper, går, säger mamma och pappa.. Kammar sitt hår och är alldeles jätte stolta för de gjort själv..säger JAG ÄLSKAR DIG MAMMA! Ah ni fattar att de är då man har svårt för att säga nej , jag ska inte ha fler barn..

Såå kanske vem vet i framtiden då Tea och Max är mer självständiga så kanske jag kan övertala mannen här hemma till en liten :) för han är väldigt nöjd med de han har :) och han har ju faktiskt 3 fina barn <3

God natt alla där ute!
Var nöjda med de ni har och inte missnöjda för de ni inte har ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback