dagis..

idag ringde dagis till jobbet från Teas avdelning och tala om att hon hade 37,8 och fråga hur dom skulle göra.. om de skulle ge henne en supp eller inte..hon har ju varit på dåligt humör de här dagarna vi har varit lediga..så jag har nästan anat att hon kommer bli dålig :(
men har varit in och kännt på henne 2 ggr sen ja kom hem och ja tycker inte att hon känns varm..bara hoppas på att de har varit förhöjd temp nu då..
sen börjar Anders känna sig dålig med.. inga kul de inte..
hoppas jag och Max klarar oss iaf!

jobbat idag..öppna och slutade 17.30..
långt pass men de har gått bra ..träääningsvääärk i massor..och mest i ljumskarna..lord!!
men mn gött att veta att de tagit iaf ;) kanske skulle köra lite mer styrka i mellan åt..
även sugen på att testa nått mer pass.. core körde jag mck på sats och gillade de faktiskt..kanske skulle ta mig ett sånt pass för omväxlingsskull ?
måste röra på mig överhuvudtaget..för nu har syrrans kompis Ann kommit på att ja också ska va med på tjejmilen till hösten :P haha..så de får bli hårdträning..hehe..
-10 kg skulle inte va fel..
jag vet att DU tycker ja inte ska bry mig så mck men de gör ja..
och jag behöver de också!

idag har jag mått så jävla bra av nån anledning..vet inte varför och kan inte förklara varför heller bara mått så där underbart som man kan känna..KUL och HÄRLIGT!!
men den känslan försvann ju lite när ja hörde att Tea va lite hängig dåra..men  men..

Anders har redan lagt sig han..
funderar skarpt på och göra desamma..
bara rensa kattlåda och borsta tänderna först!

såååå bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback