Motivation?!

Jag behöver motivation gott folk!!! Att ge faaan i god saker! Men huuur!? De är ju beroendeframkallat ! Och beroende är jag.. Förbannade socker asså!

Jaa jag vet egentligen vad ja ska göra.. Sätta upp ett datum då jag bestämmer mig för att klara de!! Enkelt va?

Meeen ingen motivation som sagt.. Tog en promenad med Marielle som sagt förut.. Men de var mer en behaglig promenad så att vi kunde prata också :) och på dr firades de med naturgodis ( min last just nu) och en toast :/ hann nog med glass också :S så ni ser.. * sjunger; vem kan stoppa mig när ja vara rullar fram..!!
Ska på spinning på fredag iaf.. Då blire svett vill ja lova!! Huujamejen va härlit!

Får kolla ett datum nån dag nu iaf!! Eller nån som har ett trollspööö!?

Nää god natt godisråttor där ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback