en bra dag..

startade med snabbbesök från Cissi innan hon skulle jobba :)) niiiice..

sen foretsätte de med min kusin Therece, sonen Elias och moster Maritha..trevligt..och barna lekte som bara den..soffan stod nästan på högkant en sväng tror jag ;) hehe..nejrå..men snett i hela vardagsrummet :P haha

sen kom mannen i mitt liv hem..och stre litte innan ja tog och hämta upp Marielle så vi tog oss en ur till ÖB..länge sen ja va där sist..vart en  julklapp till Tindra inhandlad.. skönt att ha de gjort!! bara Issa och Madde som ska kompleteras så de blir för lika mck :)

hemma nu och massa sallad inhandlad..eller va vad de jag handla? godis? jaaag? näääh..eller?

:P




neh nu fortsättning på idol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback