semester

vore!
åka på spa SJÄLV..
trodde jah nog aldrig ja skulle kunna känna att åka själv..
som typ att luncha själv..men de är fantastiskt skönt att sitta med sin lunch och kolla på folk ensam..
jag hissar de jag ;)

men sömnen börjar nog ta ut sitt..
Max har väl typ aldrig sovit en hel natt..
elller jo de har han men jag kan nog räkna på 2 händer va många gånger de har skett under 2 1/2 år..
tur är väl att Tea sover bra *PEPPAR PEPPAR* de enda som ska göras är att fixa hennes rum så vi kan ställa in hennes säng i eget rum!!..underbart de med så slipper Max väcka henne näör han kmr in till oss och strir..

och du kanske tänker skaffar man barn så är de så man får ha de..och skaffar man 2..bla bla bla..
jaa JAG vet...MEN behöver fortfarande sömn..
och jag älskar mina barn över allt annat! ångrar dom inte en sekund!

de som säger att livet är över när du får barn!
GLÖM DE!
de börjar då!

tråkigt man måste haft de innan man hade barn?!
älskar mina pluttar..

MEN skulle ändå kunna åka bort på semester SJÄLV ;)
men men..de är önsketänkande..
fast drömmar får man ha och SKA man ha! :)

då kommer man långt i livet sägs de..


Max la sig 20 igår..vanligtvis lägger han sig 18.30-19 men ändå vakna han 05?
och gick upp 05.50 ..
fick tvinga kvar han typ..och då vakna Tea med..för att han krånglar och mummlar ..
så de va bara att kliva upp 06 och se glad ut..

sen blire jobba igen GÖTT!


Kommentarer
Postat av: cissi

spa semester säger du! jag följer lätt med!:) men som du säger är det ju tyvärr önsketänkande!:) kram

2011-06-19 @ 10:41:42
Postat av: simone

jjaa de vore vfäl nått??!! åtminstonde 1 natt?! fan va skulle sova..jisses..bara sömn är spa i sig ;) hehe

2011-06-19 @ 10:42:48
Postat av: Hanna Skattberg

hej, hoppas du får en bra dag:D

2011-06-19 @ 11:01:34
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: LIZA

Hoppas du får en bra söndag!

2011-06-19 @ 11:32:59
URL: http://lizach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback