frossa..

herregud vilken surprised jag var med om idag!!!
höll på och skulle göra iordning mig i håret och så knackar de på dörren..
trodde de va Anders mamma för hon skulle komma idag..men icke sa nicke..där stod syster från Filipstad :DDD
vart helt stumma allihopp här ..hahah...mm..sånnt gillas..MYCKE!!!
<3 LOVE YOU SIS!
hon hade med kladdkaka med..muuuums!
men bannemig.,.måste skärpa mig nu..blir galen på mig själv..
frossa hit och dit har gjort att jag lagt på mig 2 kg :S så nu har ja 10 kg att tass med :( phhhuuuuu

sen kom anders och tina lagomt till maten..
efter de blev de jobb..stängning..och då ringer mitten syster och ville komma på kaffe <3 men typiskt att ja jobba då..m,en kommer fler tillfällen syster ryster vettu <3 loooove you <3
imorrn blire öppning..

och nu blire natta :))))

sov gott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback