HALV 7

onsdag skulle ju jag öppna på pb meeeen ..
Anders väcker mig halv 7 och frågar när ja börja..jag bara ssshhhhit är klockan halv 7!!!!
de är nu8 ja ska ha ÖPPNAT!! herregud vilken fart de blev på mig!!
skrämde slag på hela familjen dock..
öppnade butiken 7.05 så de va ju inte så farligt iaf..men hela dagen blir förstörd när man försover sig..
ändå hade jag ställt klockan..men vetr inte vad de vart för fel..ska testa den igen..annars blire och köpa en väckarklocka.

igår hade jag stängning..och de va också lite stressigt.,.
för de va mck folk..men de är härligt!
men mck som ska fixas innan man stänger  + att jag hjälpte till med månadsavslut då de ska räknas massa grejs.. så kom ifrån 21.45 annars 21.15 fast de gör inte mig nån skillnad precis..

idag och imorrn är jag ledig..
söndag jobbar jag 8.45 till 19.15 tjooohooo.. :))
gött trött ja kommer va då :P hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback