julklappar

jaa..nu är de väl dax för mig med att börja införskaffa julklappar med bland alla vinterkläders-köp..
men va köper man till de små liven?
några tips?
har 3 st klappar till Max..
och 2 st till Tea iaf..
men de är ju långt ifrån klart för de..
de är bara 3 löningar tills jul med..så inte går de dra ut på de heller..

idag har vi varit på långpromenad jag och barna..
var riktigt skönt :)
men mycket flås..fast bara Max som hör mig..haha..
fast är de nån som vill haka på så är de bara att hojta till..sällskap är alltid trevligt :)
måste komma igång ju..

Anders hade blivit firad på jobbet för han har blivit pappa :)
fick jätte fina blommor och massa tårta..såklart hade han med hem ^^ mums..
och jag som bakat kladdkaka i all hast här ..hehe lär att äta ihjäl oss..haha..
så tur ja börjat med promenader tror ja ;)

imorgon bär de av till gatan nedanför :)
till cissi och barna för massa töl och kaffe :D nice..

nu blir de lite mys med Max innan klockan är för mycket..

Kommentarer
Postat av: motti

Japp,ja hakar på varannan vecka när ja har bilen,om du orkar se mor din så ofta,,ler..

2010-10-08 @ 23:30:01
Postat av: simone

haha ..ja klart jag gör :)

vi får göra upp nån dag ^^

2010-10-09 @ 12:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback