eftermiddag/kväll

jahapp..
de vart inget kaffe hos mamma idag..
så de får bli en annan dag de :)

men Anders mamma kom förbi förut..
och de tyckte Max va roligt..
inte minst för att han fick sitt första pussel :) de tycke han va roligt..
Tea fick en skallra ^^
tack så mycket får vi säga då..
kaffe och lite tårta vart de för dom med..
själv käka jag tårta i fredags så de fick räcka för min del iaf..

Tea har sovit mest hela dagen ..
och gör de fortfarande..
hoppas lite på att hon ska kunna vakna snart..
för annars blir de nog mindre roligt i natt :/

frusen är jag med..
brrrr...
skulle inte vara fel med ett varmt bad..
men men..de blir projekt längre fram i detta hus de..
badkar har vi ju men de är inte fixat..
vill ju att de ska vara uppe..
och Anders sa ju en kanon idé som jag gillade skarp :P
så såååå kommer de bli att fixa till de ..
men inte nu som sagt..

nej jag får nog hoppa i duschen ja..
adjöken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback