skit telia

jävlar vad telias dret grejer krånglar jämnt!!!
tv:n fryser sig och datorn blir kanon seg!!!
och de går inte gå ut på internet imellan åt..störande..
får nog ta och ringa till dom i morgon..!!!

(ohj, vilken text de blev!!! hahaha)

jaja, ni får stå ut med de..

dagen idag?

jo den har varit bra..
gick upp klockan 07..Max vaknade ca 06.30..men ropade inte förens 7 tiden´+ att han sov heeela natten..skönt dä :)

sen så började han bli super trött vid 9.30 så jag gjorde iordning honom så gick vi iväg på den stora marknaden :))
köpte honungsmarinerad Lax som käkades till lunch med potatis och sås..
sen vart de nougat + 7 par strumpor till A 5 par till mig och 2 par till Max som var uuuuuur usla..ingen resår alls!! :/ tråkigt!! men men..tur att vi inte tog fler till han..
just ja 3 remmar vart de med :P

sen hem..
käka..

och så klädde jag på Max igen, galonisar..
ut och lekte i 2 timmar..Anders hade relax här inne med att få sova! LYX, tänk om jag med bara kunde somna som A kan..
men de funkar inte för mig de..
men men..

nej nu blir de en dusch för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback