H&M

hämtade paket från H&M igår med..
enda som inte passade var en skjorta till Max, för den var aaaalldeles för stor..inte ens värt att låta den hänga i garderoben så han kunde växa i den utan skickade tillbaka den och tog 2 andra tröjor åt han ist :)

och på kvällen igår så vart de pizza :P
när väl Max somnade..
han kunde inte komma till ro igår..
och har sovit väldigt oroligt i natt nu..stackaren..
hoppas han sover bättre i natt <3

idag så ringde moster Maritha och frågade vad vi skulle hitta på och ifall de kunde komma förbi..
och självklart ville vi de :)
alltid lika roligt att träffa dom..
sen så hade dom ju med sig Elias..
min kusins son..
så snäll och go pöjk :)
han och Max har lekt en massa...

men nu så har dom åkt..så Anders och Max är i garaget och grejar..
och jag slappar..
dammsugit och skurat på förmiddan och plockat med tvätt osv.
skulle tagit nedervåningen med..men klockan rann iväg så dom hann och komma..
men men..de är ingen som tar de ifrån mig som min mamma säger..

ja tänk..hon ringde förut med..
och var så lycklig att jag svarade..hahha..
hon har lyckats att ringa när jag lagt i från mig min mobil 2 sek eller nått..
alltid lika roligt att göra någon glad menar jag :P

snart har jag tänkt att Issa och Madde ska få komma och bo här i några dagar med ..var..
tar dom en och en..egentid med var och en..är ju så myyysigt...
har lite planer för vad vi ska göra..
men de avslöjar jag inte nu...
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback