svårt...

ska ringa försäkringskassan snart så jag får den exakta summan som ska skrivas på inlämnings papprena som jag ska fylla i till förskolan.
sen så får ja ringa min chef för teknik & fastighetsförvaltningen och fråga desamma..
och efter de ska jag ringa förskolan och fråga om hur de vill att de ska gå till..tider osv.
lite svårt att fylla i veckor hur vi ska ha honom där med när jag är timvikarie, och tider varieras..
men men..får höra med dom hur de vill jag ska skriva..

fick ju främmat av Anders kompis som hade åkt ända från ystad!!
inte illa..
väldigt trevlig..satt och pratade till klockan 22 eller va klockan blev..


men nu så blir de frulle och kaffe..
adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback