vabba

imorgon då,.
känns helt ok! plutti plutt..

vrickade foten förut med, eller om de heter stuka?
aah skit samma..ont göt de iaf när ja går..vet inte hur länge sen de va sist..
eller jo, vänta nu..
när ja söp som mest :P
då stukade jag foten var och varannan dag ju..AJ AJ..
var alltid bli runt fotknölen ta mej f*n..
men som sagt idag lyckades ja..
när ja och älsklingen besegrade snön..hahah..
ja jisses va nära de va att jag ramlade i en snö hög..vi gick en smal gång..
men jag fann balansen men då hade ja ju redan stukat..

i natt vaknade Max 00.30!
och somnade inte om förens 03..
gissa om man är glad då?
njaa inte värst..men va ska man göra..
när liten står där och är enormt ledsen och inte kan säga vad de är som är fel..
stackars..
hjälplös är man..
men trött blir man..
enda han är nöjd när de blir så är att man sitter där inne..
och han kan ju inte slappna av heller för att han måste se så att vi sitter där..
så han kollar hela tiden och när man tror att han somnat så har han INTE somnat..
men tillslut så orkar han inte längre och somnar tillslut..hjärtat vårat! <3

idag kom moster Sabine och kusinvitamin Tindra och passade Max medans jag och Anders var på äventyr..
tack så jätte mycket för att ni ställde upp :))
bara att säga till så hjälper vi er!

de är needräkning för grannen med..
Helena..
inte många dagar kvar för fröken :))
spännande..
se vad dom kan åstakomma ^^.
9 dagar kvar kanske?!

nej nu blir de att se klart spårlöst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback