dag 3 avklarad

och även denna dag har gått bra..
han blev ledsen en sväng när jag skulle svara i telefon och jag gick iväg..
och när Max såg detta vart de ju inte bra..:(
men men de gick snabbt över när ena personalen hämtade honom..
så man blir ju lite nervös inför morgon dagen då jag ska lämna honom kl 10 och hämta klockan 14..
men de går allt bra..
själv ska jag städa här hemma tror ja..
vilken känsla att kunna dra runt med dammsugaren själv då...utan att dammsugaren helt plötsligt är avstäng eller sladden blir urdragen 70elva gånger..hahah..
ja vi får se vad ja hittar på..

till veckan ska jag börja jobba med..
de känns ju endel de med..
både skönt och lite tufft med tanke på att jag får lämna Max då..och ganska tidigt :/
redan vid 07.15 kommer ja att lämna honom..
och hämtar han ca 15 eller 15.30 beror lite på..
men men..han kommer väl in i de han med :S

nu ska jag bjuda Marielle på kaffe,.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback