underligt underligt..

hur folk kan betesig?!!
men men..de är ju upp till den/dom..
bryr mig inte så mck mer än så faktiskt..

idag blir Max 16 månader..
tiden bara rusar iväg!!
min "lilla kille" börjar bli en stor kille..
härmas och nya ord kommer de hela tiden..
retas har han börjat gjort med ^^ HAHA..
nä nä nä nä nääääää nääääää..säger han..hah. goding de..
och min, den,så, tack, tack tack, boppa= nyponsoppa, bompa= rumpa, mamma, pappa, yeah, hej då, hej..hmm..ja och massa ord som han säger om man ber honom om de..
så söööööööööööt!

förde nyss över lite pengar till syster med som ska till Ullared imorgon och shoppa (lyckost)
hon ska iaf köpa med lite kläder till Max :)
inte mck pengar ja förde över men hoppas de räcker till några plagg iaf :P
allt är välkommet i sommargarderoben + ett fleecefodratregnställ har ja beställt som han kommer kunna använda till hösten..vilket kostar bara 80 spänn! kanon!

sen blir de väl att beställa lite från H&M igen.. :DDD
och jag ska ta mig in till po.p och köpa en jacka till mig..:)
får väl hoppas den finns kvar :P

idag har jag jobbat..
gick kanoners..
6.45-12.15
samma imorgon eller egentligen 7-12.30 men kom dit tidigare så då börjar jag ju tidigare med :P
efter jobbet drog jag till moder som bjöd på fika :)
och sen så hade hon köpt en rutschkana (stavning?) till honom..
OJ så de var rolig..upp och ner hela tiden :)

själv trodde jag inte att han skulle klara de själv men shii fick jag..
de var en väldans fart på han :)
så duktig så..
tack mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback