påsk påsk påsk...

överskattat iaf..
men men..ett litet påskbord blev de hemma hos familjen Gustafsson/Löfgren :D
tack och lov!
sen vart de en sväng till Anders mamma och mormor på kaffe & fika..

och idag så skickade jag ut grabbarna på gården så jag kunde få städa ifred :P
hann och dammsuga,skura, vika tvätt och hänga tvätt..sen gick jag också ut en sväng till dom..
Max var dunder trött så han la vi i vagnen så somnade han så gott..
hann då och passa på och laga mat :)
sen tog vi polon till Mammset <3
och där bjöds de på kaffe och fika..och så kom Tindra, Max stora idol :D
och då vart de mormors goda pannkakor..1 1/2 pannkaka m. hemgjord lingonsylt och socker på..
MYCKET uppskattat :)
tackar vi för..

sen hem..

och nu så väntar jag på att jag ska möta upp Rosa :DDD
ska ha myskväll med film..och pizza :P mums..
hon var här i fredags med en sväng och drack kaffe :)
och så fick Max en bok av henne som även den var uppskattad :)
*tack Rosa va gullig du är*



Kommentarer
Postat av: Rose

tack själv för en super mysig söndag :)

2010-04-05 @ 15:29:21
URL: http://metrobloggen.se/rosasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback