Bernadotte

fint ska de va ^^
tittar på nya serien om kungafamiljen..
lite intressant äre faktiskt..
de ni..trodde ni inte om mig..efter detta blir de sveriges historia :P

jobbat idag..7-12.30
gick bra..
varit på samma ställe i 3 dagar nu så..
kan vara skönt ..
imorgon blir de krp igen :)
där trivs jag med ..

efter jobbet åkte jag snabbt till Bergvik..
skulle shoppa jacka till mig..
men de vart inte den jag planerat..
är osäker på den för att denn har inga fickor på sidorna :/
men en bröstficka..hm ja jag får se hur de blir med den..
köpte en billig och tillfällig jacka på¨Maxi :P
passar bra att jobba i :)

sen så åkte jag och hämtade min ögonsten på dagis..
hem och laga mat..
sen ut på gården och leka lite innan kvällsrutinerna med pappsen..dusch och välling i famnen ^^
sånt gör att mitt hjärta smälter..och jag inser va mycket jag älskar dom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback