tack Rosa..

har nyss klivit ur badet..
och gissa vad?
jag använde ett utav dina bubbelbads prylar..
den med den härliga blå gelen..aroma någonting =)

idag mina vänner..
så gick Max längs soffan i sitt rum..
för första gången =)
de gick inte fort men han tog sig från ena änden till den andra iaf ..
sötnöten min..<33

Anders mamma och mormor var här och hälsa på idag..
fick stora skraplottspaketet utav Anders mamma och vann 100 kr där ur..
sen fick ja 100 kr utav Anders mormor..gulliga...
köpte 2 nya triss men vann inget på dom..så de övriga 150 kr hamnar i Max kuvert..
som ja spar till en overall från po.p =D

nääätiii pääättiiii

Kommentarer
Postat av: rosa

åhh bubbelbad mmm fan va jag saknar mitt badkar :(

2009-09-14 @ 16:11:57
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback