vilket liv...

känns som att man inte gör annat än och sitter vid denna DATORN..
MEN TRO MIG!
de gör jag..
med en imorgon 10 månaders underbar liten kille att ta hand om så går de inte sitta här hela tiden..
och blogga tar ju inte lång tid precis..
sen behövs de ju städas efter massa PÄLSklingar också..
och umgås med underbar sambo..

riktig bra dag idag...=)
skönt ..
visst dagarna brukar inte vara så hemska annars heller men..
känner mig glad idag..
inte gjort de på några veckor..
är gladkänslan påväg tillbaka kanske?
trots allt elände de kommande dagarna..

ska träffa mormor en snabbsväng i morgon med..
hon skulle möta upp mig sen bär de vidare till äventyret igen..
hon skulle lämna en till stickadtröja till prinsMax här..
va tacksam man är för allt stickat man får nu..
med tanke på att de kmr nog inte vara så många som stickar eget sen..
så om man ska ha de så får man nog köpa de..
och de är inte billigt med garn inte..om man stickar så mck som mormor gör iaf..
och GER bort...underbara lilla tanten =) <3

känns som de kmr bli en tidig natt för min del..
men de säger ja väl jämt..
och så blir klockan efter 23 ändå =/
därför går de inte klaga på sömnen heller..
att jag är trött lixom..
fast de gör ja inte heller..

neeeeeeee..
hitta på nått....

GRATTIS ROSA FÖRRESTEN!!!
ELOGE TILL DIG!!!
♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hurraaaa... nu du Mackan e de bara 2 månader kvar tills du e 1 år.... wohooo.. goo mackan goo mackan .. Moster lälskar dig .. pöss



Och du syster ,.. va har Rosa gjort för nå ???

2009-10-28 @ 17:56:43
Postat av: simone

Sandra: hon har 2 år nykter =)

2009-10-28 @ 18:37:49
Postat av: Sandra

Fy faen va braa.. Go Rooosa goo Rosa..

2009-10-28 @ 21:41:14
Postat av: simone

de är de som är de roliga med att en person inser att den har problem..de gör ju så att andra får upp ögonen och kan inse att faktiskt den själv också har problem..de är ju de som är de svåraste..att ERKÄNNA sig MAKTLÖS för missbruket..och att sen i framtiden FRISKFÖRKLARA sig..för de funkar ju inte så i denna värld..tyvärr..finns inget konsekvensfritt missbruk..MEN om någon till en förmodan skulle finna de..så hör på EN GÅNG av er till Bergkantsgatan 15 D för då är båda jag och Anders intresserade..ska inte tala för han men ..vi pratade omd de härom dagen..så därför kan ja göra de =)

2009-10-28 @ 22:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback