hallå..

ja idag har ja varit på långpromenad på morgonkvisten...
gick ner till Anders jobb och skulle fixa en atograf från Anders som skulle till försäkringskassan..kmr dit så var de inte där..då så gick  ja upp frö en skogsstig där någonstans och förbi jourlivs (gamla) och genade i mellan ringvägen så jag kom mot röda hsb...förbi gula hsb..
sen i svängen vid ok älgen var de allihopp och höll på och byggde...
fick de ja ville gick oah postade brevet vid apoteket gick nerför badhusbcken och sen hem och lagade mat..kl 15.55 exakt hoppade jag i bassängen i badhuset och simmade 1 timme..
mycket sköööönt..men de är jobbigare än va man tror..får ju så himla ont i nacken ju..phhuu..och några kallsupar blir de..sen måste jag införskaffa en bättre bikini överdel..för detta går ju inte..kjan ju knappt konsentrera mig på att simma..haha..de åker ur och har sig.. ; )
sen kom ja hem och käkade lite och gosa massa med min prins här hemma..
innan han skulle i sängs..och då vart klockan 18.50 =)
sen nu här...
vad göra nu??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback