fullt upp..

lugn förmiddag..
men senare vart de storhandla..SKÖNT & VÄLBEHÖVLIGT
klockan stod på 16.25..shiiiiit
jag missa Marielles smyckesparty...
kmr hem och ska plocka upp varaorna..allt utom de som ska frysas in, de ligger framme..
ska deleas upp och så där så slänger ett öga på klockan och inser att klockan var inte 16.25 när ja kollade utan 15.25 vi hade inte ställt om klockan i bilen..så när jag tittade till klockan var hon 15.55 så in med varorna i kylen och så får ja ta dom snart istället..
och de va de värt..
jätte snygga smycken till bra pris!!
kaffe och smörgås bjöds de på...MEEEEEEEN..vart bara kaffe för min del..
för att:
JAG HAR MOFFAT GODIS!!!!!!! ;P haha..

bara så ni vet ska jag själv ha smyckes party framöver =)
så de är ju bara ni säger till om ni är intresserade..
datum och så kmr ni ju få..

usch ska upp 04.40!!
ska jobba =/
vill ju inte köra bil in..
någon som vill vara min privata shaufför? , gratis ; )
blir att köra försiktigt..men ja ser ju knappt nått..haha..

snart ska min älskling iväg och simma och vara hurtig..
själv ska jag fortsätta MOFFA!!! hahah...





Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag kommer vettu :)

2009-10-31 @ 07:44:06
URL: http://missmellan.blogg,se
Postat av: simone

uuu va bra!!!

kan lite på dig ja =)

2009-10-31 @ 10:36:52
Postat av: motti

Låter intressant,mä smyckesparty..har ja bara bil så kommer ja direkt,annars så får ja väl höra mä sabbis,så vi kan åka ihoppa..

2009-10-31 @ 18:37:19
Postat av: simone

ja men sabbe var med intresserad..

ska även höra med resten av släkten när jag pratat med "värden"

2009-10-31 @ 20:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback