lugnt på gården..

ja igår vart de vääääldigt lugnt på gården..vilket många sa också..hehe..
och jag snabb..kan de va Madde som är borta?! hehe...
ska bli kul och få ha den stora donnan med och få rå om..hon hade ju blivit sotis där hemma hörde ja.. =P hehe..
så nu är nog Madde nöjd..och fick sitt mål..eller hur man säger...
men men..kommer rå om Belle lika som Madde..

min son ligger i vagnen och sover så gott nu han..så jag passar på och lagar i ordning lite ris och fläskfilé i ugn m. lök och svamp och creme fraise..(stavning?) med smak av chili och paprika..sen är de bara hoppas på de bästa..med smaken asså..


(min sockersöta Max)


(mitt i natta, trodde han skulle väcka Madde som precis lagt sig men hon vakna knappast..bild på henne finns i förra inlägget..)


(på upptäcksfärd)


(haha försök till att resa sig iaf, och försöka duger =P)


(lek i vagnen)


(tänk va glad man kan bli för att få hålla MIN hund =)


(min busonge!)

kommer fler bilder sen...
detta räcker för er ett tag iaf =)

Kommentarer
Postat av: motti

Mej Simone,,de är ju min hund,försök förstå de..o de va ju en jäkla bild..

2009-07-19 @ 12:47:41
Postat av: Marielle

Jag tyckte att det var en fin bild :) Bilderna på Max också. Shit vad fort de går.



Och de stavas Fraiche :)



Kram

2009-07-19 @ 21:57:10
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Simone

ja inge fel på den bilden mamma..aa tack Marielle..ska försöka komma i håg..kommer säkert glömma tills nästa ggn..

2009-07-20 @ 07:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback