bada katt..

idag ska jag försöka ta mig an Bettan..bada Maya härom dagen så..nu är de hennes tur..
nu till allvar..

usch va trött jag blir på människor som bara gnäller om va illa dom har de..
och de är så synd om dom..bla ha bla haaa..
(då snackar jag inte ekonomi eller dyl)
gör något åt de då i stället..
sitt inte bara och tyck synd om dig själv iaf..
du har säkert bäddat för de själv också..
finns inte någon som kan tvinga dig till nått..
men sitt inte och gnäll bara!
GÖR NÅTT!!!
som jag brukar säga:
MAN KAN INTE ÄNDRA PÅ ANDRA,
MEN DÄRIMOT KAN MAN ÄNDRA PÅ SIG SJÄLV!

och tabletter löser inte problemen..
snarare skjuter upp dom..
exakt samma verkan som alkohol..
dövar känslorna..
och de är ju dom man ska lyssna på..
känslorna..
hur ska man kunna lyssna på de riktiga känslorna med massa preparat i kroppen?
testa och ge fan i sprit eller tabletter..kanske båda 2..så får du se på fan sen..
då snackar vi KÄNSLOR!
känslor som du inte visste fanns och du vet inte heller hur du ska hantera dom..
för de är känslor som varit bort domnade!
vad är inte lättast då?
jo, ta en tablett..alkohol..
aa men sånt som gör att de glöms..
för stunden...
gör som du alltid har gjort..
på ditt sätt..
de går ju så bra då..
eller hur?
eller gör de inte?
att lyssna och ta emot råd kan du..
men nej..bättre att göra på sitt sätt om man alltid gjort..
för de går ju som sagt så himla bra då..

MEN KOM INTE TILL MIG NÄR DE ÄR NÅTT!!!
FÖR JAG ÄR SÅ JÄVLA LESS PÅ ATT DE ÄR SÅ SYND OM ANDRA!!!!!!!



men man gör ju de man är bra på sägs de ju också..
blundar för problemen, istället för att ta tag i dom..
GÖR DE INTE SÅ JÄVLA SVÅRT FÖR DIG/ER HELA TIDEN..!
hur skulle de va att TESTA lite på ett råd som du/ni får..
kan ju inte bli värre än att du gör på ditt sätt igen..

Kommentarer
Postat av: motti

De va skitbra skrivet,smulan...

2009-07-27 @ 15:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback