vilodag..

trodde ja =P
först så åkte jag och Max in till karlstad..
till mammset och fick lite kaffe och underbara smörgåsar..
och Mackan fick självklart visa sina färdigheter helt ny vaken..hehe..
men han kom i gång fort..
sen hemmåt..

lga i ordning lite käk..och så tyckte älsklingen att vi skulle ta en promenad..
och jag bara..näää jag ska käka..så jag trodde han skulle gå själv..
men då vänta han på att jag smält maten..♥
inga undanflykter här inte..heheh...
så vi gick rundan..fast vi svängde av vid hockey hallen och hem ist för att gå runt hotellet och gruven..
men de passa mig perfa.. =)

och nöjdare kan ja inte va..
va sugen på pizza i mina tankar med..och sa dom högt..
så¨anders vart också de...meeen vi kom över de =)
gött!!!!
på oxhälja ska ja unna mig lite =P

nej nu ska ja snoka runt lite,,

Kommentarer
Postat av: rosa

kom över??? kom över?? du bor kryp avstånd från ali och du kom över det :O

2009-08-20 @ 09:33:57
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback