godis?

nej tack!
har varit mitt svar idag..
fast ja mest utav allt bara hade velat ha massor!!
men duktig som jag har varit idag har ja tackat nej..
Ingela ville bjuda på en bulle som såg supergod ut..men ja höll emot..
Anders fråga om ja skulle ha nått gott på ica..men svaret blev: nej tack även där..
fast ja titta på massa choklad..
men men..mck kan hända än..de bara återstår och ser..
ska ta mig nått att äta iaf..

har nyss varit ute och gått å  joggat..
tog de jobbiga hållet idag..sprang upp för den dryga backen bakom jättesten..
sen så gick ja till Orrby och där så började ja jogga igen ner till gruvöns rödljus...
när ja tatt mig över där gick ja 2 stolpar och sprang 3-4 stolpar..
inte illa tycker ja..de tog 50 minuter..så ja är nöjd..
går nog inte att få tiden så mck mindre än..iaf 45 min..för de har ja fått förut en gång..
men ja är nöjd..de va ju uppför denna gång med så..

grannar na har gårdsfest här ute dom..
med kräftorna..
så blev stånas och prata lite, och de skulle också bjuda på godis och massa gott..
va tror ni ja svara?

NEJ TACK..medans svetten rann..HAHAH.-..

Kommentarer
Postat av: motti

Fasiken gumman va du är duktig,inte lätt alla gånger när alla bjur på nått gott,,men de kan faktiskt va lätt iblan att säja Nej tack,,man växer lite,när man väl gör de.....

2009-08-22 @ 20:55:02
Postat av: Anonym

nää inte lätt..men konstigt nog så har man issa dagar man kan stå imot..

2009-08-23 @ 16:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback