galet bra...

Om ett barn får uppleva kritik, lär det sig att fördöma.

Om ett barn får uppleva fientlighet, lär det sig att slåss.

Om ett barn görs till åtlöje, utvecklar det blyghet.

Om ett barn upplever skam, lär det sig att känna sig skyldig.

Om ett barn behandlas med tolerans, lär det sig tålamod.


Om ett barn får uppmuntran, lär det sig förtroende.

Om ett barn får beröm, lär det sig att uppskatta.

Om ett barn får uppleva rent spel, lär det sig rättvisa.

Om ett barn får uppleva säkerhet, lär det sig känna tilltro.

Om ett barn får uppskattning, lär det sig vara tillfreds med sig själv.

Om ett barn är accepterat och möts med vänskap, lär det sig att 

känna kärlek i världen.

Tycker den är så himla bra den dikten.. =)

Hämtade ut ett paket från ellos igår med..med en bikini och en täckväst + stegräknare+stavar+ en cardigan+ en necessär och detta gick på 404,50 kr ..
och jag betalar själv 104,50..inte illa handlat..
den andra summan har ja fått =)

Marielle va här förut och drack kaffe..gott gott..
och så klart ringer en försäljare så vi fick oss ett gott skratt kan ja lova..
de va från tre och skulle prata med mig men funka inte så bra eftersom att jag va bunden till telia..
så varför inte prata med vänninan tyckte han och körde på ett annat eerbjudande..hehe..
förövrigt så skulle han betala en halv resa till thailand åt mig om ja tog erbjudandet..
han va himla rolig iaf..
Marielle skratta så hon grät när hon prata med han..

lite bilder med..från när vi var hos Marielle och gunga =)


(tittar på Sam när han gråter)




(fundersam)


(min vackra prins♥)


Kommentarer
Postat av: motti

Älskar den bilden...

2009-08-31 @ 19:57:43
Postat av: simone

ja visst är den fin <3

2009-08-31 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback