vad ska man göra idag då?

har ingen vidare lust till någonting heller..men att bara vara inne?
usch de blir jobbigt de med..

på torsdag funderar ja på och gå iväg och mäta och väga Max..då var de 3 veckor sen..och skulle komma tillbaka inom några veckor sa hon för att ta en titt på vikten..eftersom att han gick neråt på kurvan..men den går nog uppåt nu med lite smakisar =P hehe..och amningen då=)

påminnelse:
Mamma du har brev som du ska få utav Sabbe..
och Sabbe glöm inte att ge mamma breven =P
så nu har jag påminnt dig iaf ^^

snart dax att börja packa lite grejer med..
som går att bära ner till förrådet..så slipper vi springa så många ggr för små saker iaf..
hoppas vi kan komma in i den nya lägenheten lite tidigare..några dagar iaf =)
måste ringa till adressändring med..usch då blir de pengar där med..och å kom denna tv- avgiften med.. (onödig)!!!

fick göra om föräldrapenningen med..så jag blandar lite med lågbetalda dagarna..så jag inte bara får 3 månader med jätte lågt betalt..nu hamnar jag någonstans mitt i mellan iaf..inget yetset liv för de men lite bättre iaf..haha..
hoppas de funkar bara så att de inte blir något kångel nu när ja ska få pengarna ..hehe..

sen måste jag ringa folksam och skaffa en ordentlig försäkring på Max.. just nu har han gravidförsäkrinngen..och alla ringer och tölar på mig..olika försäkringsbolag och vill komma hem och dejta mig..jag bara.. : men snälla jag är redan upptagen..testa någon annan ; ) haha

Kommentarer
Postat av: motti

påminnelse,,ja du är ju för go du,,,,,,men ja kan lätt behöva de

2009-04-13 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback