Han inte mck mer..

än att slänga fram boobsen och när han ätit klart så tog Anders med sig han till en kompis..får ju ont i magen ju.. hehe..men men de går allt bra..om inte annat så får han väl ringa till mig..
ska mötas nere hos Lars sen så..

nu så funderar jag på va jag ska äta för nått..vi har inte så mck att skryta med i frysen kan ja säga..hahah..
ekar där..
eller ja de finns ju kött och så men är inte sugen på de ju..
vill ha lätt lagat i dag känner ja..men vad?
har ju bara avancerade saker ju..fläskfilé, rostbiff, fisk, kassler (men de käka jag igår) , de är nog de vi har i frysen..sen så är de inte så mck mer i kylskåpet..sallad visserligen..kan ju alltid äta de ju..med lite keso så går de ju..aa så får de bli =) beslutsångest.. hehe..

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback