borta

mamma: simone jag behöver hjälp, krysset är borta!!
jag: gnuggar mig i ögonen och tänker..krysset är borta?
mamma: aaa kan du hjälpa mig?
Jag: mm visst´..men vilket kryss?
mamma: de på datorn..
jag: HAHA.. du är otrolig..du fixar till saker som inte ens ett proffs skulle kunna..och då menar ja inte bara datorn alltså..

utan de händer många saker kring mor..haha
och så säger vi till henne att våga lite..de ska gudarna veta att hon inte vågar men ändå så lyckas hon få till de på nått vis.. *skrattar*
och mamma säger : men jag gjorde ingenting utan jag BARA: =) HAHAH och så blev de så..

ojojoj..halv 7 imorse fundera hon på om de va någon vaken som kunde hjälpa henne..hahah


Kommentarer
Postat av: motti

Skratta så tårarna rinner,ja man blir ju nästan livrädd o berätta nått för er ungar,ni får ju till de på dom här sidorna,men ja måste säja att de stämde ju som du skrev,haaa,haaa...

Men ni har ju lärt mej,,,de är bara o trycka,bara att våga,de händer inget..

2009-04-15 @ 21:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback