Mariebergsskogen ala Filipstad

hade en kanon dag igår med trevligt sällskap hela dagen..

åkte först vid 9.30 till Mariebergsskogen..med Cissi, Julia och Nils...
jag och Max ..Tea fick vara hemma med pappa eftersom att hon har feber..
där vart de smårgås och kaffe som vi plockat med..och saft till barna så klart :P
massa bus och lek..och en rundtur med Conrad Höök.. och de var mck uppskattat!!! :)
kanon..efter turen så vart de hemfärd för lite mat,..

ringde sweetheart som började med maten..
muuums..strips m. kycklingfilé och bejja sås..GOTT!

Strax efter de så stack jag och Max upp till Filipstad ..
till brudarna på berget ofc!
där var Lasse på g att åka..(Sandras pappa) sen var även Anchi där..
kul!!!
så vi tog även vi med oss picknick korgen och gick ut..så ute på gårn satt vi ett tag och barna lekte..Max tyckte de va så kul såå..
sen tyckte jag att d äntligen va dax för premiär badet hos moster lixom..
och glad som bara den vart han :))
efter de så gjorde vi oss iordning och drog några raggar rundor på stan i polon med HÖG MUSIK SÅKLAAART!!!
COOLA! ;P
sen dumpa jag och Max av dom hos Annelie och Wilma..och Max och ja drog hemmåt..klockan va då 21.30 tror ja! hehe..kul för Max och va ute lääänge för en gång skull..^^


ioch nu sitter jag här vaken själv..men Tea vaknar till och från med hög feber och yrar.. :(
40,1 förut när ja tempa..ringde 1177 så ska ringa nu vid 7 igen och få en tid till henne eftersom att alvedonen inte biter mer än 2-3 timmar på henne..och då trodde männiksan i telefon att jag mena att jag gav henne ny alvedon efter var 2-3dje timma! :O bara för att de hade gått 3 timmar mellan sista gågnen nu hon fick..men va fan ska ja göra nu då?
40,1 och inte ge henne nått bara för att de är en timme kvar? inte precis så att jag gjort så hela tiden lixom..
så hoppas på en tid nu på morron så jag kan åka och jobba utan stress..och så Anders kan va lite lugnare med..eftersom att han blir utan bil.

men de ska nog bli bra detta..

nu ska ja ta mig kaffe i lugn och ro!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback