söta Isabelle..

har ju Issa på besök här..
och vad kul väder vi har!!!!!!
känns ju mindre roligt jag som hade planer för oss..
och nu så var de ju bara ute planer ..
bada såklart, stod på schemat..
men vem fan åker och badar i ösregn med en 9 åring och en på 19 månader?
eller åker till Mariebergsskogen? ect ect..
så jaa..de har väl varit lite halv rastlöst kan ja tänka mig för fröken..
och vad ska man göra inne då?
Max roar sig ju bra ändå och han vet jag ju hur jag ska roa..
men söta Isabelle då?
hur ska jag roa henne?
visst fick ju nån barbie pysselbok när vi storhandla så den har ju varit poppis när Max har sovit..
för de går knappast sitta med den när han är vaken..med risk för att de inte är mck kvar av den då :P
hehe..
sen har hon lekt massa med Max..
och kissekatterna förståss ^^
MEEEN tråkigt för henne ändå ju :(
och de känns ju tråkigt för mig med..inte som jag planerat..
FAST de är så mysigt att ha henne här ändå..och se henne spela ut lite..♥
får se om gumman ville åka hem i morgon eller på lördag..


Kommentarer
Postat av: Fröken C

Svar: Haha ^^ Dom säger ju att alla förlossningar och värk är olika, så jag får väl hoppas på att jag hanterar min på ett bra sätt. :P Men att det kommer göra ont, det har jag redan förstått. Haha.



Allt bra med er? :) Kul med nummer 2 :) Grattis, får man nog säga :)

2010-07-30 @ 12:42:18
URL: http://frokencatrin.blogg.se/
Postat av: Fröken C

Ja jag tror också det kommer gå bra :)

Oj, vad fort det har gått, bara 6 veckor kvar alltså? :O Vet ni vad det blir? :)

2010-07-30 @ 13:36:54
URL: http://frokencatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback