projekt..

Max rum är startat!
som sagt så ska vi ju renovera ett rum till Max..
han har ju ett nu men de kmr bli bebisens rum tidsnog, för de blir väl lättare att ha den minsta närmast antar jag..
så nu sitter de en dörr i vardagsrummet som går in till garaget där vi ska renovera ett rum..
vi har ju ett stooooort garage.. :)
så älsklingen har grejat hela dagen med detta..får ju inte glömma att jag hållt i dörrkarmen så jag fick kramp i tummarna..meeeen de säppte..tur va?
undertiden som han grejade så ringde jag efter pizza som vi nu har käkat halva av :P eller ja för nån timme sen..
så halva delen kanske slinker ner nu?!

idag var jag och Max på upptäckarfärd efter en lekpark..
och den hittatdes..inget att hurra för precis men Max gillade den ju och de är huvudsaken..
typ en lekställning med rutschkana och klätternät , och 2 gungor som var väldigt lågt satta..
efter färden så tog vi fram slangen så vi vattnade gräsmattan :P kan ju behövas..

sen så vart de ju intressant vad pappa gjorde så då tittade vi på...
och städade upp efter pappa med dammsugarn..och de är roligt de..att dammsuga..
ska köpa en egen liten dammsugare till han..som han ska få ha när jag dammsuger :))


(vecka 31+1 ) fast + 2 idag ;P

nej nu blir de att släcka törsten lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback