Matlista..

äntligen kan ja börja skriva ned vad som ska handlas hem..
sist ja handlade så vart de ju lite sisådär pga flytten och grejer..
men nu så..

men handlar nog inte förens onsdag..om ja kan hålla mig ifrån att åka in i morgon :P
fast annars så är demeningen på onsdag och att jag ska ta med goa Issa på shoppingtur..
för hon ska nämligen med hem sen och hälsa på lite och sova över..
ska bli huuur mysigt som helst :)
så vi kommer ju självklart käka på donkan hon och jag..
för grabbarna tänker jag lämna hemma ;)
moahaha..

och sen när kvällen kommer så ska jag skicka ner Anders så han får sova på nedervåningen..
så jag och Issa beslagtar dubbelsängen här uppe ^^
de ni!

vad mer som ska hittas på vet jag inte riktigt,,
förslag?
bada kanske om de blir fint väder..
packa picknick väskan och dra till Mariebergsskogen?
jaa nått hittas väl på kanske..

idag har jag varit hos barnmorskan med..
allt såg ju bra ut.
med värden och så..
lite stönig bara..ville inte dela med sig av sina hjärtljud till en början..
men skam den som ger sig..hehe..

imorgon då?
vad händer då?
nån som har förslag till de kanske?


för nu blir de lite juice :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback