Marielle & Sam

idag kom första besökarna :P
Marielle och Sam..
har tagit lite bilder men får ladda upp dom senare för de funkar juu tydligen inte på denna..
men ska fixa de med tillslut..
efter husvisiten dracks de kaffe och käkades digistivepaj m. jordgubbar..som jag gjorde igår och frös in..så glömde jag ju självklart att ta fram den i tid..så vi käkade halvfryst tårta..(fast vi får väl skylla oss själva lite, hade ju kunnat vänta tills den tinat)
detta käkades förståss på savannen..(kattgården) :P
Max min prins var på dagis han ..sista veckan förmodligen..så har han 6 veckor semester sen :DDD
efter jag kört hem sällskapet så gjorde jag i ordning lasagne..
sen hämta hem Max och käkade..och nu här..
VAD GÖRA?
ut i kattgårn och sätta sig kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback