Mariebergskogen

idag har jag och Max planerat att åka till Mariebergskogen :)
tråkigaste är att de blåser så..men bara de blir uppehåll så är jag glad..och vad jag kunde tyda vädret på nyhetsmorgon så skulle de inte regna men de skulle vara mulet..
och de är helt okej :)

ska väl hämta upp Sandra och barna med..
sen så ska väl nästa syster med också om inget ändrats :)
kul och ses allihopp!

har dammsugit och skurat nu på morron..
skönt att ha de gjort..
snart dax att plocka in disken..och så är de bara mat som ska fixas sen..
om vi inte äter ute jag och Max ^^
får se..

nu har vi köpt nytt fönster till Max nya rum med..
woohooo..
de händer grejer..
och golvet i lekarstugan är klart..så kul när de blir färdigt och vi kan inreda där med :DDD
de blir en blandning med verktyg och dockor då :P om de blir som de är tänkt ..hahah..
men kanske kmr de ut en liten pojke denna gången med?! haha..:O
man vet ju inte till 100 %
men dom sa att de var en tjej iaf-..eller vad hon kunde ana..så de tog ju sin tid innan hon sa nått..
och de va svårt och se..men hon trodde de iaf..hehe..
spännande..
har ju köpt tjejkläder så nu får de bannemig vare en flicka med..haha..
sen har jag ju fått massa tjejkläder av Tindra och Nelly ^^


nu ska ja och Max lyssna på Eric Saade.. :P
hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback