måndag.

idag så åkte vi en runda till Grums..
först in till arbetsförmedlingen och få påskrift..
sen in till ica och handla frimärke m.m så vi kunde få iväg pappret..
skulle vart in till banken med..men de va fööör drygt att vänta där inne med Max..och ingen vagn..
så får ringa vår bankman i morgon ist.

efter de så hem för då kom syster och tindra <3 på husvisit och kaffe..+ äppelpaj :)
så de vart lite poolbad och bus..

sen åkte dom så då fick jag lägga en mycket trött Max vid 13.30 vilket är lite för sent för han..
för han var redan super trött vid 11 men när jag la han då så hörde man från Max rum:
MAAAAAMMAAAAAA, MAAAAMMA MOOOOOOOM..(kom) MOOOOOOM MAMMA!!!!!
hehe..så de var bara att ge upp efter en stund då..och så kom ju Sabbe och Tindra då :)
men iaf så somnade Max och vid 14.45 så somnade visst jag till 15.30 så då var de till att väcka Max som sovit 2 timmar då..hehe.

vid 18.30 bad han om att få sova igen..men de gick inge vidare..45 min senare så får han komma upp..
så han fick vara med och fika med grannarna :D
men nu 20.45 så har vi lagt han igen..så nu borde han somna..
lilleman..har ju sommarlov han med nu :) semester ^^
våra söta grannar har hjälpt oss i trädgården nu på kvällen..
klippt massa ogräs och onödigt..
så de fick bli kaffepaus :)
med Max som underhållning.. och de är inte vilken underhållning som helst inte..
utan världens goaste och roligaste underhållare :P

har haft anticimex här idag också och sprejat på ett getingbo och ev. ett humlebo..
så bara hoppas att vi slipper dom snart..

Anders har hållit igång idag med..
klippt häcken ..såååå snyggt nu så :)
så duktig min älskling..kämpar och står i ...
<3

imorgon blir de nog städdag..för mig och Max..
Onsdag så kommer nästa syster med barn..
ska bli kul :)
höra vad dom tycker...

avslutar med att säga:

ÄLSKAR MIN LILLA FAMILJ!!!!!
som snart blir större ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback