i ett kör..

ja idag har de minsann gått i ett..
först upp och mysa med lilleman innan han skulle lämnas på dagis kl 9
sen bm-besök kl 9.15 och lab på de..efter de ner till swedbank och ta ut mina pengar från kontona där och till nordea och sätta in dom där som dom ska vara nu hädanefter..
sen tanka bilen..efter de in till Charlstown till barnenshus och titta efter babyskydd, men hittade inte de jag skulle ha där så då fick ja åka till köpbarnvagn vilket jag var osäker på vägen, men men, kom fram och babyskydd är nu köpt..skönt..men de kostar.. 1695 kr! blev en Acta Graco svart/grå..så nöjd så..
sen till bergvik och in på H&M köpte 2 st linnen till mig och en solhatt till Max..så nu skulle Anders behöva ha några t-shirts och short..och jag ett par byxor ..
sen vart de in på Maxi och handla lite frysvaror m.m. så de gick ju på en del de med..
så maaaasssa pengar har de gått idag.. :/ phuuuuuuuuu..

försöker fixa e-leg med..på nordea..men de var nte de lättaste ska ja säga..
så nu ger jag upp för idag..
kanske går de fixa hos dom? inne på nordea..vore ju lyx känns de som nu..

nu ska jag ta och borsta betty..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback