Grattis grattis..

till Anders mormor som fyller 80 år idag :)
åkte in och firade henne på förmiddagen idag..
var trevligt..
men jag vet inte vad som flög i Max..
för de var som att han gick på nått..hahah..var högt och lågt..direkt vi klev in..
men men..barn är barn ^^
äldre så än att han inte törs göra nått..min goding de :P

sen svängde vi förbi hemma hos mor..men ingen hemma skulle lämna resesängen där..
och självklart hade jag glömt nycklarna ..
annars hade jag kunnat ställt in den fast de inte va hemma..
men de kmr fler dagar..så då kanske jag kan få kaffe nästa försök istället..hehe..

väl hemma så vart de en tur ute..Max grejade vid poolen och hade sig..jag satt i solstolen och tittade på..Anders grejade med lekarstugan..
kan ju inte bli bättre..
=)

bjuder på lite bilder..


jahapp, färsk bild från idag 34+3


en till..


HAHAH, ser ut som han ska ut och campa :P


testar pottan med blöja ;)


Isabelle och jag tog en sväng på mc donkan  :P


vi letar mössa till bebisen , så Issabelle provar..haha


och här sover skruttan så gott <3


mammas cooling de ;)


en till ^^


min glaskit :)


lite bus också..


goding <3


bjuder på en sleten bild av mig med :P


här kör han på mamma :P


stilar lite med ;P


resultatet av färgningen med..lite rött i denna gång :P


Maya posar ;)


Maya som njuter ^^


sist Max som leker med kaaaaaallt vatten.. :P

så de va den bomben :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

lite hår han har :P

2010-08-01 @ 08:21:42
Postat av: simone

hehe jepp!

behöver inte till frissan på ett tag...

2010-08-01 @ 13:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback