full rulle..

ja här hemma är de full rulle heeela dagarna..
med att fixa och dola..

shoppa får inte glömmas..

som sagt så har vi ju fått upp dörren till Max rum..
sen så har Anders rivit de dåliga taket på lekarstugan som ska bytas..
och lagt nytt golv där inne..

idag så var vi ute på förmiddan och klippte gräset allihopp :)
fast de var ju förståss älsklingen som slet <3
ja och Max då, som gick med sin ^^
hehe..
sen fick de bli en tur till stan och handla takfläkt som nu sitter där den ska..
med andra ord i vardagsrummet..men de ska upp en i vårat sovrum med :P
fast de får bli nästa lön..
så tog vi en tur till bergvik och shoppa lite kläder till älsklingen :)
fick tag på ett par skitsnygga jeans som kostat 900 men var nedsatt med 70 % så de var lycka..
annars brukar de kosta de priset..och 3 t-shirts fick de bli..kanon!!
kul att han fick sig nått med..inte bara jag :P

men jag kommer att behöva mer..

köpte kratta med..hehe..
klippte ju gräset så då ska man väl kratta lite med ;)
och så fick de bli en vattenspridare..
så nu ska lekas ;P

MEEEEEEN...tyvärr så kan vi inte shoppa mer roliga saker..
måste ju ha till lite mjölk och sånt med :)
har ju blivit endel shopping..

men takfläkt var ett måste eftersom vi gett bort våran andra..

nu så håller jag på och förbereder maten för i morgon..
så i ungen står nu 2 st gratängformer med makaronipudding..
gott gott..

sugen på äppelpaj med..men känns som klockan är emot mig :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback