fisk och mos

blir dagens mål..
inte en höjdare kanske..
men de funkar och är enkelt.. :P
panerad torsk :)

liten ligger och sover så gott..somnade kl 13..
men inte konstigt att de blev lite senare än vanligt då han vaknade 08.45 :)
fast han vaknade första ggn 03.40 och då fick han en flaska välling..
men jag tackar för alla sovmornar jag får :)

pratat med Rosa med..¨
så ska på grillfest hos henne sen :)
ska bli spännande ..nya smaker..hehe..
och skönt att komma iväg och stri lite med..
behövligt trots att jag haft min kära syster m. barn här..
tiden går ju för snabbt då..
sen har jag kommit in i en period då jag är väääldigt rastlös..
men inner mig inte till att göra något precis..
förslag nån?

imorgon kommer syster Sabine med Tindra på morgon kaffe :)
trevligt..
så de blir en tur till ica före eller efter jag vart hos Rosa för jag tog de sista bönorna förut..

de är sista veckan som älsklingen jobbar med..
sen har han semester..
ska bli så underbart :) ♥
dagarna går så fort så jag knappt hinner med..

idag går jag in i vecka 33..eller om du vill säga 34?
men jag säger v.33 :P hehe..
med andra ord 49 dagar kvar!!!!
jisses..snart är hon här..kan inte fatta!
känns overkligt..
men de ska bli så kul..och sen få se hur Max reagerar..
han sympati gråter med en bebis på reklamen..godingen..^^


(sitter och käkar pirog :)


(min busunge testar pumpen på mig, genom att stå på en hög pall)


( de är ju så kul att göra saker man inte får ;)


(3 nästan lika bilder men inte för mig )


(v. 32+)


(vackrast)


(Osama MAX Laden ;) haha snutten som turban :P)

Kommentarer
Postat av: Rose

jävlar så go då :)

2010-07-21 @ 22:56:52
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: simone

haha, ja eller hur..men inte snällt mot min pump på 3 av korten kan jag lova :)

2010-07-21 @ 22:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback