besök väntas

från syster Sandra och barna..
ska komma över dagen..
hon hade planerat detta utan min vetskap..visst jag visste att de skulle komma under veckan..
men inte idag,.,
fast nu gör de ju inget..tycker bara att de är kul med besök :)
men de var så att hon är dagvilsen..hahah..
så igår skulle hon ringa och berätta att de kommer idag..
och självklart skulle jag gå och vila en stund och tänkte att de är ju ingen idé att sätta på ljudlös..
eftersom att de nästan alltid är jag som ringer till vänner..annars så får man inte höra mck från nån..
men nu har jag lagt ifrån mig min mobil ett tag jag med..och OJ vilket liv de blev i den..eller?
iaf..så ringde syster då..och i sömnen tänkte jag..de ger sig snart..Max sover..han äääääär inte vaken..
men vad hör jag? mammmmmmmmmaaaaaaaaa..^^ så de var bara att kliva upp..men de gjorde inget hade fått mig 30 minuter iaf..och de va inga fel..
så nu är gänget påväg hit iaf..ska skicka iväg ett mess så de kan hojta till när de närmar sig..
för då blir de till att möta dom :D

ha en bra dag alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback