1 sak kvar att göra..

och de är att lämna tillbaka nycklarna till Ingvar sen behöver jag inte till den lägenheten något mer än att hälsa på Helena m. fam framöver :)

SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!

vi städade idag jag och mamma..
började kl 10 och var klara 17.45!
så de tar sin tid..
och då var fönstren gjorda igår..som tur va..

så skulle vi och käka lite mat på 97:an så jag tänkte som att mamma är så snäll och hjälper mig så ska jag bjuda på lunchen..så klart hade jag inte tillräckligt med pengar på kortet..(för de krånglar med bank bytet lite) iaf..så de slutade med att mamma bjöd mig på lunch istället för att jag hjälpte henne med Flisan..HAHAHAH,..

hur de kan bli!

sen när vi nästan var klara så gick jag och plocka upp skräp på golvet i vardagsrummet..
så hittade jag 2 st hårnålar..
och jag frågar mamma:
behöver du låna 2 hårstrån?
mamma lite skrattande: hehe neeej..
och så sa jag..jaha inte konstigt att alla hårstrån är borta då de ligger på golvet här..
då började mamma skratta..
Jag tänkte: jahaa vad var de så roligt med de..
meeen så tänkte jag att de stämde inte de jag sa..
så vi vart ju full i skratt!

Tack mamma för allt!

ja jisses..

sen väl hemma så vart de goda bullar som jag fick nybakta av mammas gubbe.. :)
muuums!
och så gjorde vi iordning jordgubbar och päron..och mumsade på..gott gott..

la Max i sängen kl 20..sååå trött lilleman.. <3<3<3

och nu sitter jag här..


Kommentarer
Postat av: Motti

Hårstrån ja du den va kul,ha ha ha ,tur ja visste va du menade..

2010-07-08 @ 19:03:38
Postat av: simone

HAHAHA..ja jag kan skratta åt de än :))

2010-07-08 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback