Vilken förmiddag !

Max har bråkat heeela morgonen :( spelar ingen roll om ja sitter och leker med dom eller inte så nog blir de bråk!!!
Usch !!
Gjorde ju inte saken bättre att jag dammsugit och skurat .. Och han senare välter ner en blomma i golvet med en lära gå vagn som jag precis sagt att han skulle lugna ner sig med.. Suck!!!
Nääär ? När ska han komma ur denna period!!!!! Den är hemsk!
Plus att mini här hemma tar efter precis allt han gör! Suck för de också!!

Men han lugna sig när hemliga gästen var här och drack kaffe iaf!! Skönt!
Tea har sovit middag och vaknat på ettrigt humör!!

Och i skrivande stund så har Max precis startat krig igen!!!!!! Gaaaaaaaahh!!
Kaxig liten gosse jag har !

Määään älskar han över allt annat så klart!! Men de tror ja ni förstår också !!

Får natt gäster ikväll med !!
Spännande!!!
Skriver ett inlägg om de sen :)

Ringde medmira också förut och jag får undersökningen gratis igen :D woohoo!!
Hoppas hoppas hoppas !!
Jag får operera ögonen! Kosta va de vill jag gört!!
Värt varenda krona!! 35 000 tror ja de går på!

Ska på undersökning i maj.. Och då måste jag ha glasögon 5 dagar i rad innan jag ska kolla ögonen jippi!!! Haha!!
Bara stå ut!!

Neh nu blir de mat!!
Lax, potatis och fetaost sallad :)

Bjöd på silviakaka till främatet :)


Kommentarer
Postat av: jeanette

skulle ja kunna få recept på den kakan? glömde ju receptet när ja va hos dejj.. :(

2012-03-05 @ 16:08:15
URL: http://princessacke.blogg.se/
Postat av: motti

Hos mej är dom underbara,

2012-03-06 @ 23:41:36
Postat av: simone

Jeanette: just ja..klart du ska få :)



mamma skönt att höra :)

2012-03-07 @ 10:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback