EEG

då har vi fått tid till Tea så hon ska göra ett EEG ,. vilket betyder att de sätter elektrodmössa på henne och så mäter de aktiviteten i hjärnan.. känns nervöst men ändå skönt att få de gjort!!

 igår jobba jag och samma idag..skönt att få lämna hemmet lite.. varit hemma med Tea en vecka så .. och kul att vara tillbaka på jobbe..

 hade personalmöte igår.. spännande de..hehe.. nej men riktigt trevligt faktiskt..kul att alla kan pratas vid samtidigt..vilket man sällan hinner annars.. knappt man hinner prata när man jobbar ihop ju..

så jag hissar personalmöte ;) hihi..
dissen då? idoter på vägarna som tror att de är bara att tuta och köra..på dubbelfiligt..meeeen..de dom inte tänker på är att de blir enkelfiligt nångång!!!!

 Max min underbara lilla busunge är hos moster Sandra denna helgen med :) goding de..

sa han i soffan igår:
 -Mamma..min kusin vet du? Madelene..
-jag..aaa.. -jag saknar henne ja ^^
 goooo..saå då passa ja på och fråga om han fick komma..och de fick han :) kul för han de.. Tea fick vara hemma med pappa hon..så hon blir heeeelt frisk :)
 i morgon blir de jobba..åka snabbt till bergvik och hämta berlockerna till mitt armband..sen in till stan igen och hämta min buse som kmr med bussen.. sen hem till mamma och lämna av tvätt :P hehe,..

nu blire natta så ja tar mig upp imorgon :)


hos frissan :)


är med och smakar av grädden till Max 3 års tårta vi fixa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback