Svart bälte!

Nyss kommit från gymmet :)
Att jag tog mig iväg var ett under för
Lusten var typ 1 på 10 ;)
Men men på nått vis lyckades ja.. Snopet värre när ja fick för mig att de va tisdag idag och tjejstyrka.. Kollar in och de är fullt i karlar!!! Hehe
Ja klagar inte så men ;P mck bättre när de är tjejkvällar för då har man mer tillgång till redskapen med :)
Aja..
Vart 15 min på roddmaskin = 2200 m och 20 min på crosstrainern :) minns inte va långt de är men svettigt var de :)
Sen körde jag lite armar .. Hantlar asså :)

På fredag ska Max sova hos moster och tindra :) de blir roligt för han de !!!
De ska bakas pizza har jag hört rykten om ..smarrit!! Kanske jag som skulle sova där istället ;) haha !

Neeh nu blir de en dusch här!!
Ha de kanske hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback