nu hoppas jag..

verkligen mina barn slipper magsjukan alla lider av runt om oss :S
fy bubblan..lider med alla som har de!!!
och vill verkligen slippa såklart!!!
får säga till Anders när han lämnar barnen på dagis imorgon att dom spritar allt och alla barn :P
(tror ju inte han säger de men kan ju framföra de iaf ;)

en lugn dag har de varit..
inte mck bråk och stök som de kan va på mina busungar ;)
blir en tur ut sen så de får leka av sig..
var meningen att jag och Max skulle gå ut när Tea sov men så blev de inte ..utan nu sover Max med..hehe..
ska få sova en liten stund :)

ska bli gott och få jobba igen :)
vardagen blir mer normal då..lite mer koll på läget (lite)

nu blir de massa kaffe i fulla muggar medans alla sover här hemma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback