Nedräkning

nu är de nedräkning i massor vill ja lova..hooohooo..
onsdag så sticker vi..men huset står inte tomt för de..moahahha..
Mamma och hennes gubbe ska bo här under tiden vi är borta :) och va husägare..så snällt så snällt..och se efter kissarna så klart :P

ska bli såååå skönt...
många som säger till oss att de är inte semester med barn..men som jag då svarar : jooo de är de..jag slipper städa, jag slipper laga mat..och jag slipper måsten här hemma..handla mat osv. nu kan ja HANDLA roliga grejer ist. som kläder smycken ALLT de roliga :) visst kommer de säker bli tufft en del men men de är de på hemma plan med :) här ska vi bo: http://www.ving.se/turkiet/alanya/green-garden går och se fler bilder där :)

i går var jag och Max till oxhälja och umgick med syster Sandra med barn..och var upp till mormor och morfar och fick mck god mat :) som vanligt när man kommer till dom <3
handla ett regnställ till Max för 120 kr! billigt!!! och ett fleeceset till dom var :) 80 kr st..sen vart de en karusell för Max och issa men världens miss att den inte lyfte nått som den brukar :( bara åkte runt..och runt och runt.. :S annars var de flygplan soms ka lyfta vartannat typ..och runt dom åkte de bilar som ja tror Max hade uppskattat mer men men,. 35 jävla spänn för en karusell lixom !!! huuuuwa..
sen åkte syster och Madde en karusell :) och jag och syster hoppa allt i en vi med de sista innan ja och Max åkte hem typ :P hahah..jissis..fånga tuggemit i luften.HAHAHAH ..

KUL!

drack kaffe med syster och Max sen kom en kompis till henne och haka på runt och bjöd på maten :P ehehe..tack och bock..trevligt var de iaf :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback