imse vimse..

jobba hela dagen igår ..6.15-17.30..
en rolig dag med väldigt mck att göra!!. de gillar jag :D
jag var klar med allt innan nästa kom..typ 1 bunt med tidningar som jag höll på med som va kvar bara..
woohoo..

sen kom ja hem...plocka lite..baka..
och så bada Bettan..och när ja skulle blåsa henne fick ja sitta och hålla koll på en spindel med..
bläää..först var den snett över oss i taket..så jag satte mig på golvet en bit i från..va gör inte den lilla jäveln då??
jo kastar sig ut som att han hoppa bungyjump :S och var precis i ögonhöjd ca en halvmeter ifrån oss..
sen helt plötsligt försvann den helt..konstigt..

imorgon blir de kalas för Tea som fyllt år :)
blir grejer de..så ikväll blir de massa bakande igen..spännande!!


neeh..nu blir de mer kaffe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback