Äntligen fredag och trista veckan slut!

Hör min mors toner i den låten.. Sjöng den för oss när vi bodde hemma :P

Var till Marielle med fam igår med.. Vet inte vad de va med Max bara för han tjeckte typ hela tiden .. Eller ja de va väl lika duktiga i slutet skulle jag tro.. Men han fick säga förlåt med :) och de va ju inga större problem .. Han brukar allt säga förlåt :)

Jag och Marielle kunde inte annat än att skratta åt dom!!

Idag då?
Vad göra?

Hoppas att jag är på bättre humör idag bara.. Dagen har ju börjat sådär ..


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag säger som jag får säga till mig själv -Man får titta på vem han är lik :P

2011-11-11 @ 10:59:10
Postat av: simone

haha där fick du tet ;P

2011-11-11 @ 12:21:26
Postat av: Helena

Hihihi! Det är samma med gossen här kan jag tala om. Han somnade nu i soffan av ren utmattning efter att ha gråtit,skrikit o bråkat heeeeela morgonen.

2011-11-11 @ 14:00:54
Postat av: simone

MMm underbara små liv!! :)))

2011-11-14 @ 12:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback